czwartek, 23 stycznia 2014

Świat Ziaja

Dzisiaj kosmetycznie i...dla dzieci
Nabyłam jakiś czas temu kosmetyków dla dzieci Ziaja :) chciałam przetestować ww ,sprawdzić co się kryje za ładnymi i delikatnymi w szacie graficznej opakowaniami.Od razu na wstępie nadmienię że mam słabość do tej marki....
Mają bardzo szeroką gamę kosmetyków z dedykacją tzw od stóp do głów ,dla kobiet,dla mężczyzn ,dla dzieci,do opalania,profesjonalne.....na prawdę jest w czym wybierać
Za Ziają przemawia również to że zajmują się produkcją leków więc zakładam (nie wiem czy słusznie) że wszystkie kosmetyki są odpowiednio przebadane,właściwie testowane i delikatne dla skóry :)
Mamy w rodzinie problem z AZS (atopowe zapalenie skóry) i to wersja naprawdę zjadliwa więc kąpiele muszą odbywac się w odpowiednich warunkach to jest tylko i wyłącznie w emolientach do tej pory używaliśmy Oilatum ,zużywamy straszne ilości ww do codziennej kąpieli a kto kupował/kupuje ten wie że Oilatum tudzież Oillan do najtańszych nie należą.....dlaczego piszę o tym przy okazji posta o Ziaji....dlatego że kochane mamy jest alternatywa....Ziaja ma w ofercie płyn do kąpieli (z rybką)natłuszczający działa dokładnie tak samo jak dużo droższe kosmetyki a kosztuje grosze,zresztą chyba każdy wie że Ziaja ma naprawdę kosmetyki w b.przystępnych cenach :)
Dla mnie bardzo ważne jest to że kosmetyk nie zawiera konserwantów,mydeł i barwników.
Bardzo intensywnie natłuszcza i nawilża suchą i bardzo suchą skórę ,łagodzi już istniejące podrażnienia i pozostawia na skórze ochronny film.
Z moich obserwacji -zauważyłam że córka po kąpieli w ww nie drapała się tak jak to było po kąpieli w innych płynach .
Butelka ma  sporą pojemność  370ml a płyn jest ekonomiczny.
Kosmetyk posiada pozytywną opinię Centrum Zdrowia Dziecka jest przebadany  dermatologicznie i alergologicznie,butelka recyclingowa.
Jak dla mnie to najlepszy dostępny na rynku płyn do kąpieli dla dzieci z problemem suchej,bardzo suchej i atopowej skóry.
Idealna korespondencja ceny z jakością

Informuję wszystkich zainteresowanych że  ten post jest moją subiektywną opinią o kosmetykach Ziaja napisaną na podstawie testowania w codziennym użytku.
Nie jest to post sponsorowany ani napisany na życzenie firmy.



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz