czwartek, 30 stycznia 2014

Czarodziejka Marta

Kochani moi chciałabym Wam dzisiaj kogoś przedstawić...kogoś wyjątkowego, kto tworzy rzeczy niesamowite,niebanalne ....po prostu czarodziejskie.
Przed Wami Marta Misiuro i jej zaczarowany świat :)
Marta jest artystą plastykiem tworzy cudowne rzeczy ...naszyjniki,bransoletki,torebki na pasku (nerki) kolczyki,broszki.
Maluje też niesamowite postaci,na koszulkach,bluzach,sukienkach ....
Każdy wzór jest niepowtarzalny,jedyny w swoim rodzaju....
Marta jest też  autorką pięknej kolekcji postaci zatopionych w szkle....te małe cudeńka są tak niesamowite że nie da się przejść obok nich obojętnie
Ja odkąd zobaczyłam prace Marty stałam się jej wielką fanką ,moja wish lista rzeczy made by Marta ciągle rośnie :) 
Podziwiam jej inwencję twórczą ,wyobraźnię i talent....
Jak to dobrze że są w śród nas tacy ludzie którzy sprawiają że świat dookoła jest bardziej kolorowy....i piękny:)
Jeśli chcielibyście wybrać coś dla siebie z bogatej kolekcji rzeczy stworzonych przez Martę odwiedźcie jej stronę na FB -oczaruje Was bogactwem wzorów i kolorów -obiecuję :)
https://www.facebook.com/Marta.Misiuro.art

A ta cudna bluzo-sukienka na zdjęciu powyżej jest....MOJA :) 


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz